måndag 1 september 2008


Ibland känns livet så himla svårt och komplicerat... Som om bitar konstant försvann ur puzzlet eller formades om så att när man får dem på rätt plats så stämmer inte motivet.




Idag är det inte en sån dag! Idag återvände hoppet igen. Vad vet jag. Kanske kommer det att flyga iväg som en fjäril som man aldrig mer får se en dag. Men idag är det här. Hur kan man se ett ljus som är så otroligt starkt och känna en värme som hotar smälta en i någon? Jag blir lika förundrad varje gång.

Igår var vi och kollade på Anna som sjöng skitbra som vanligt :) Det va kanonkul! Lite typiskt var det ju att jag faktiskt hade kameran med mig och skulle filma henne... Å så börjar jag i en låt.. Just den låten där det försvann en textrad så hon fick börja om... Å så mitt i nästa låt så dog batteriet!! Nåja.. Tanken va ju god.

Mammas och mosters bär-count: 100 liter på två dagar.

Idag ska jag till härnösand å hälsa på Deas. Blir skoj! Det va länge sen...



2 kommentarer:

isabelle sa...

gu va du är fin på bilden! :) kram!

bonspiel sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.