söndag 14 september 2008

Jag är sååå trött!!

VÄRSTA COOLA PARTYT I SKILLINGE!!

Vi var 4 st men det va verkligen livat! En var vaken hela första natten och ville bara ligga och kela. En var överexalterad och vi misstänker att hans alkoholintag var en smula over the edge. Den tredje sov hela natten... Jag tvingades ju vara vaken för nr 1 skulle ju klänga på mig oavbrutet när han inte maniskt sökte och jagade efter en skum individ vid namn Stig... Själv tog jag det lugnt med alkoholen men blev ordentligt hög på den vita substans som fanns i nästan allt jag satte i mig under helgen.

Nu ligger all tre utslagna på soffan som i koma.

I morse när vi raglade ut för en nypa luft blev jag påhoppad av en av killarna 4 ggr på bara en liten promenad. Precis efter det gick samma en vilse ca 50 cm från vägen å grät hjärtskärande.

Med andra ord en riktigt givande helg.

Men se på 17!!! Jag trodde jag höll på att nyktra till men hallucinationerna har inte avtagit... Nu såg jag en liten sommarstuga flyta in lugnt och fint i vår lilla vik.


En riktig bakis-söndag

Inga kommentarer: